czwartek, 21 kwietnia 2011

003. Stylizacja nr 3

Pisze: Sharani

Hej !
 Jak mówiłam dzisiaj dam jak się ubrać do makijażu który był w pierwszej notce. Więc idziemy "Do Sklepu" Na naszym StarDoll.pl.
Idziemy do sklepu :
 I kupujemy takie rzeczy :

Razem to będzie kosztować 24 SD. Dwa ubrania są dla ss czyli spodnie i bluzka. Myślę, że opłaca się to kupić. Spodnie pasują praktycznie do wszystkiego. Często ich używam ;)
------------------------------
Robię metamorfozy z hasłem lub bez. Jedną już zrobiłam z hasłem i nie ukradłam ; D. Więc możecie mi ufać bo i tak nie wiem po co kraść skoro ja sama mam konto ss ; D. Więc jeśli macie ochotę na metamorfozę za free i bez hasła to piszcie na konto sharani na stardollu.pl. 

Są reklamy ! Wystarczy , że zapłacisz mi i poisontome 2 sd. ;)

Do napisania < 33

1 komentarz:

  1. ładna i niedroga stylizacja ;D
    potwierdzam można zaufać nie kradnie kąt ; >

    OdpowiedzUsuń