piątek, 22 kwietnia 2011

004. Dwie stylizacje .

Pisze: Sharani

Hej ! To znowu ja. Dzisiaj wam pokażę 3 stylizacje - jak się ubrać na dyskotekę, na co dzień .Mam nadzieję , że wam się spodoba. "Potrzebne nam będą 3 sklepy". Oto one :
Strój na dyskotekę - wchodzimy do naszego środkowego sklepu czyli Miss Sixty. Kupujemy takie rzeczy :
Zakupy będą nas kosztować 49 SD i to tylko dla SS. Myślę, że opłaca się kupić. bo spodnie pasują do wszystkiego, a różowa tunika bardzo ładnie się prezentuje. 
Teraz strój na co dzień. Idziemy do naszego pierwszego sklepu i kupujemy :
Na to musimy wydać aż 53 SD, a pamiętajmy, że to nie wszystko. Teraz idziemy do trzeciego sklepu i kupujemy :
Prawda, że na co dzień ? Mnie się bardzo podoba. Bluzka i spodnie leżą , a buty i torebka to wspaniałe dodatki. Te zakupy są tylko dla ss i kosztują 77 SD. Opłaca się ?
-----------------------

Na dzisiaj wszystko ;)
Możecie zamawiać reklamki za 2sd dla mnie i poisontome. Robimy też nagłówki po 5 sd. Zapraszam.

Pa < 3

1 komentarz:

  1. Fajne kompozycje przemyślane i rozważne .
    Mi najbardziej podoba się kompozycja numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń